Kaikki omaa perinteistä postilaatikkoaan päivystäneet ovat jo varmaan huomanneet, että kotiin ei tule enää lisenssin maksulappua ns. etanapostilla.
Lisenssi on maksettava IRMA:lla. Tämä tässä on se muistutus, muuta ei tule. Motiivina on: lisenssimaksu pitää olla maksettuna ennen kuin kisoihin voi ilmoittautua.
Ajankohtaista mm. siksi että tammikuun lopussa on fin5:n ja krv:n halvin maksuporras. Mainittakoon vielä, että IRMA:ssa rastiviikoille ei ole, kuten verkkovihkossa oli, omaa riviään koko viikolle ilmoittautumiseen, vaan ko. valinta tulee vastaan myöhemmin ilmoittautumisen edetessä. Alkuun pääsee rastiviikkojen minkä tahansa päivän kohdalta "Ilmoittaudu" linkistä.
t. 'Irma' Laasonen
Liiton lisenssimaksut 2012 IRMAan
Re: Liiton lisenssimaksut 2012 IRMAan
Mites noiden juniorien lisenssimaksut tänä vuonna menevät? Maksaavatko vanhemmat vai seura? Ja koska?
Minulla on lähinnä H/D14 ja H/D15 sarjojen kohdalla ammottavan musta aukko sivistyksessä.
Lunastetaanko H/D14 sarjalaiselle Nuori Suunta-kortti vai 0-14v. vakuutettu lisenssi? Ja kuka tai mikä lunastaa?
Kysyy yksi epätietoinen vanhempi???!!!!
Minulla on lähinnä H/D14 ja H/D15 sarjojen kohdalla ammottavan musta aukko sivistyksessä.
Lunastetaanko H/D14 sarjalaiselle Nuori Suunta-kortti vai 0-14v. vakuutettu lisenssi? Ja kuka tai mikä lunastaa?
Kysyy yksi epätietoinen vanhempi???!!!!

Re: Liiton lisenssimaksut 2012 IRMAan
Hei,
Hyvä kysymys!
Kaikki seuran jäsenet (myös oravat) maksavat tänä vuonna lisenssin itse.
Ryhmämaksujen ja myös lisenssin maksamisen osalta päivittyvät ohjeet seuraavasti:
- OPK-ikäisten maksuohjeet päivittyvät Oravien nettisivuille tällä viikolla
- NR-ikäisten maksuohjeet päivittyvät Nuorten keskustelupalstalle ensi viikolla
Huom. Oravien ja Nuorten ryhmän välinen ikäraja on muuttunut vuodelle 2012:
NR-ikäiset: 14v. ja vanhemmat
OPK-ikäiset: 13v. ja nuoremmat
Uutinen: http://www.pyrinto.tk/pyrinto2007/main.php?page_id=68
t. Annika
Hyvä kysymys!

Kaikki seuran jäsenet (myös oravat) maksavat tänä vuonna lisenssin itse.
Ryhmämaksujen ja myös lisenssin maksamisen osalta päivittyvät ohjeet seuraavasti:
- OPK-ikäisten maksuohjeet päivittyvät Oravien nettisivuille tällä viikolla
- NR-ikäisten maksuohjeet päivittyvät Nuorten keskustelupalstalle ensi viikolla
Huom. Oravien ja Nuorten ryhmän välinen ikäraja on muuttunut vuodelle 2012:
NR-ikäiset: 14v. ja vanhemmat
OPK-ikäiset: 13v. ja nuoremmat
Uutinen: http://www.pyrinto.tk/pyrinto2007/main.php?page_id=68
t. Annika