Palautetta Särkänniemelle

Yleista keskustelua - Avoin kaikille
Tanja Helle
Viestit: 1
Liittynyt: 19.05.2008 15:24

Palautetta Särkänniemelle

ViestiKirjoittaja Tanja Helle » 19.05.2008 15:30

Tervehdys,
jos yllätyitte, kauhistuitte, raivostuitte Särkänniemen vaatimuksesta, jonka mukaan Särkänniemisuunnistuksen osallistujilta ja huoltajilta perittiin kisoihin tullessa aluemaksu, voitte antaa Särkkään palautetta osoitteessa http://www.sarkanniemi.fi/www/palaute.php?lang=fi
t: Tanja

lintujuh
Viestit: 4
Liittynyt: 22.04.2008 08:29

Re: Palautetta Särkänniemelle

ViestiKirjoittaja lintujuh » 23.05.2008 23:10

Kirjoitin Särkänniemeen ja sain oheisen vastauksen:
Hei,

kiitoksia palautteestanne ja mielenkiinnosta Särkänniemen Elämyspuistoa kohtaan. Pahoittelen, että Särkänniemen Puistosuunnistus ei ole vastannut odotuksianne.

Puistosuunnistuksen osalta hinnoittelun vaikeutena on ollut Särkänniemen avaintuotteiden hinta. Se, että olemme aiemmin päästäneet kilpailijat ja katsojat alueelle veloituksetta on hankaloittanut Koovee:n avainten myyntiä, mikä on heille tärkeä osa tapahtuman tulonsaannista. Osa kilpailijoista ja katsojista ovat käyttäneet hyväkseen ?porsaanreikää? ja ostanut avaimet sisääntultuaan lipunmyynnistämme (sisältä ostettuna Aluemaksun verran halvempi) eikä Koovee:lta (joiden erikoishinta on pohjautunut täyteen avaimen hintaan).

Särkänniemi olisi tänäkin vuonna ollut valmis toimimaan aiempien vuosien tapaan ja päästämään kilpailijat sekä katsojat veloituksetta alueelle. Koovee:n kanssa käytyjen neuvottelujen jälkeen sovimme, että tänä vuonna kaikilta perittäisiin muodollinen aluemaksu, jotta saisimme avaimien hintaa alennettua ja avaimien oston kaikkien Puistosuunnistukseen osallistujien osalta keskitettyä Koovee:lle.

Ystävällisin terveisin,
Nino Ruusunen
Tampereen Särkänniemi Oy
Syntipukki näyttäisikin olevan rakas kilpakumppanimme Koo-Vee!
-Juha

lintujuh
Viestit: 4
Liittynyt: 22.04.2008 08:29

Re: Palautetta Särkänniemelle

ViestiKirjoittaja lintujuh » 26.05.2008 21:56

Minun olisi jo pitänyt oppia, että yhden osapuolen näkemys ei yleensä ole asioissa se koko totuus. :oops:

Nyt, kun olen kuullut aiheesta lisää näkemyksiä, niin ei jakaminen vuohiin ja lampaisiin onnistu tässäkään niin helposti. Jokainen seura tarvitsee toimintaansa rahaa, jonka eteen joutuu tekemään töitä. Kahvion pyörittämisestä tai Särkänniemisuunnistuksessa rannekkeiden myynnistä tulee kassan pohjalle vähän lisää rahaa. Myynti tuo tuloja kassaan, jos pystyy myymään kalliimmalla kuin on itse ostanut. Kuulemani perusteella olen ymmärtänyt, että tässä kohtaa Koo-Veella oli haasteellinen neuvotteluasetelma.

-Juha

Reunaset
Viestit: 40
Liittynyt: 05.11.2007 20:34

Re: Palautetta Särkänniemelle

ViestiKirjoittaja Reunaset » 01.06.2008 23:43

Rastinokian sivuilla on Markku Vainion vastaus tästä aiheesta.
http://www.rastinokia.fi/node/39

Pasi


Palaa sivulle “Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa