Vuosittaiset Koululiikuntaliiton suunnistusmestaruuskilpailut järjestää tänä vuonna Koovee Tampereella. Kilpailussa mitellään mestaruuksista henkilökohtaisissa sarjoissa ja joukkuekilpailussa. Kilpailut järjestetään 29.-30.8.2014. Sarjat alkavat H/D9 RR-. Tarkemmat tiedot ovat kilpailusivuilla kilpailukutsussa.
Ilmoittautuminen
Tampereella koulua käyvät oppilaat (esim. TP-, Koovee-, KSK- junioreita) ilmoittautuvat KLL:n kisoihin tämän linkin (http://pyrinto.tk/kll/) lomakkeella pe 15.8.2014 mennessä (Ilmo on vielä auki, suljen maanantaina!), jotta maksut ja viestijoukkueet ehditään koostaa ajoissa. Pyrintö ilmoittaa ilmoittautuneet keskitetysti järjestäjille.
Muissa kunnissa kuin Tampereella koulua käyvät juniorit ilmoittautuvat oman koulun/ kunnan/ paikallisen seuran kautta.
Maksut
Tampereen kaupunki maksaa tänä vuonna kaikkien Tampereen kaupungin peruskoulujen ja lukioiden oppilaiden kilpailumaksut.
Yksityisissä kouluissa tai muissa ei Tampereen kaupungin omistamissa kouluissa (esim. samskolan, Steiner) tuki on oman koulun päätöksen mukainen. Henkilökohtasen kisan maksu (13€) maksetaan itse tilille Tampereen Pyrintö OPK FI43 1146 3001 0787 54 viimeistään 19.8.2014. Jokainen osallistuja voi sitten kysyä itse koulultaan tukea omaan maksuun.
Osallistuminen ja ranneke
Koska kilpailut ovat Kaukajärvellä Tampereella, ei järjestetä kuljetuksia eikä majoitusta. Ilmoittautuneet kilpailijat ja huoltajat voivat osallistua oheisohjelmaan rannekkeella.
Jokainen osallistuva juniori voi tämän viestin perusteella ilmoittaa omalle luokanopettajalle tai liikunnanopettajalle seuraavaa:
- tiedottaa omasta osallistumisesta ja siitä, että ilmoittautuminen kisoihin menee Pyrinnön kautta (muista ilmoittautua tämän palstan ohjeiden mukaan)
- perjantain kisapäivän anominen vapaaksi
- selvittää oman koulun mahdollinen tuki kisakuluihin (yksityiset koulut)
KLL-sivut: http://suunnistus.koovee.fi/kisasivut// ... /kisa/25/0
Lisätietoja ari.virekunnas(ät)kolumbus.fi
Tampereen oppilasurheilun periaatteet: http://tampereenpyrinto.fi/oppilasurheilu/
Koululiikuntaliiton SM-kisat pe-la 29-30.8. Tampereella
Viimeksi muokannut Ari V, 17.08.2014 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Lempäälässä koulua käyvät oppilaat
Olen luvannut hoitaa tänä vuonna Lempäälän ilmoittautumiset. Ota yhteyttä:
katri.minna(a)gmail.com
Terv. Katri Lilja
p. 045 134 9466
Olen luvannut hoitaa tänä vuonna Lempäälän ilmoittautumiset. Ota yhteyttä:
katri.minna(a)gmail.com
Terv. Katri Lilja
p. 045 134 9466
Re: Koululiikuntaliiton SM-kisat pe-la 29-30.8. Tampereella
Pirkkalassa koulua käyvät ilmoittautuvat Minna Konttilalle 17.8. mennessä.
Kilpailijoiden osalta tarvitsen seuraavat tiedot:
Nimi, sarja, syntymävuosi, emit-numero ja koulun nimi.
Lisäksi tieto viestihalukkuudesta, yritämme kasata mahdollisimman monta joukkuetta, jotta kaikki pääsevät juoksemaan.
Minna Konttila
minna_konttila@hotmail.com
puhelin 040 74 58 560
Kilpailijoiden osalta tarvitsen seuraavat tiedot:
Nimi, sarja, syntymävuosi, emit-numero ja koulun nimi.
Lisäksi tieto viestihalukkuudesta, yritämme kasata mahdollisimman monta joukkuetta, jotta kaikki pääsevät juoksemaan.
Minna Konttila
minna_konttila@hotmail.com
puhelin 040 74 58 560
KLL ilmoittautuminen on suljettu
Hei,
Tampereen ilmoittautumisia tuli niin paljon, että kaupungin tukea joudutaan rajoittamaan sääntöjen mukaiseksi. Siten alakoululaiset joutuvat maksamaan itse osallistumismaksun henkilökohtaiseen kilpailuun. Toimitan tästä lisätietoja myöhemmin.
Olen korjannut ilmoittamiinne tietoihin mm seuraavia asioita:
- olen korjannut sarjoja, 11v:lle on vain TR-sarja, ei suoraa
- olen lisännyt henkilökohtaisen ja viestin osallistumisrukseja, kun molemmat ovat puuttuneet
- olen poistanut perjantain ruokia alakoululaisilta ja lukiolaisilta
Valitettavasti kaupungin tuki on rajattu säännöissä (http://tampereenpyrinto.fi/oppilasurheilu-2/) aika tiukasti! Ruoan tilaan vain niille yläkoululaisille, jotka ovat sen lomakkeella tilanneet. Paikan päältä voi ostaa ruokaa, joten muiden on syytä varata rahaa mukaan.
Tavoitteena on kuitenkin saada kaikki halukkaat mukaan kilpailuun.
Muutama ohjaaja tarvitaan myös paikalle. Pyydän myös ohjaajia ilmoittautumaan!
Suljin ilmoittautumisen maanantaina 18.8.2014 klo 19.
Ari
Tampereen ilmoittautumisia tuli niin paljon, että kaupungin tukea joudutaan rajoittamaan sääntöjen mukaiseksi. Siten alakoululaiset joutuvat maksamaan itse osallistumismaksun henkilökohtaiseen kilpailuun. Toimitan tästä lisätietoja myöhemmin.
Olen korjannut ilmoittamiinne tietoihin mm seuraavia asioita:
- olen korjannut sarjoja, 11v:lle on vain TR-sarja, ei suoraa
- olen lisännyt henkilökohtaisen ja viestin osallistumisrukseja, kun molemmat ovat puuttuneet
- olen poistanut perjantain ruokia alakoululaisilta ja lukiolaisilta
Valitettavasti kaupungin tuki on rajattu säännöissä (http://tampereenpyrinto.fi/oppilasurheilu-2/) aika tiukasti! Ruoan tilaan vain niille yläkoululaisille, jotka ovat sen lomakkeella tilanneet. Paikan päältä voi ostaa ruokaa, joten muiden on syytä varata rahaa mukaan.
Tavoitteena on kuitenkin saada kaikki halukkaat mukaan kilpailuun.
Muutama ohjaaja tarvitaan myös paikalle. Pyydän myös ohjaajia ilmoittautumaan!
Suljin ilmoittautumisen maanantaina 18.8.2014 klo 19.
Ari
KLL-kisojen ilmot on syötetty, ohjeita
Voit tarkistaa ilmoittautumisen KLL-sivuilta: http://suunnistus.koovee.fi/kisasivut// ... /kisa/25/0
Viestijoukkueet on syötetty nettiin, mutta muutokset ovat vielä todennäköisiä. Siis ilmoita, jos et pääsekään viestiin!
Muutamia vanhempia on ilmoittautunut mahdollisiksi huoltajiksi, kiitos siitä! Sain värvättyä Lammikon (p. 0400 568 693) jakamaan perjantaina tehtäviä paikalla oleville vanhemmille. Toimitan Lammikolle listat kilpailijoista ja ilmoittautuneista huoltajista. Kilpailijoiden oletan huolehtivan muuten itse ja vanhempiensa tuella omat toimensa, mutta yhteisesti hoidettavia asoita on:
- joukkuemateriaalin nouto (Lammikko hoitanee)
- rannekkeiden jako kilpailijoille ja huoltajille, siis ilmoittaudu paikan päällä Lammikolle tai muulle huoltajalle
- muun materiaalin jako
- viestin rintanumeroiden jako
- muut hommat, joita aina ilmenee...
Lue kilpailuohjeet, tule kilpailupaikalle ajoissa (viimeistään tuntia ennen lähtöaikaasi) ja pyydä kilpailumateriaalisi huoltajalta. Pysäköinti on kaukana, joten varaa siihenkin aikaa! Tule mieluummin julkisilla kulkuvälineillä.
Ari
Viestijoukkueet on syötetty nettiin, mutta muutokset ovat vielä todennäköisiä. Siis ilmoita, jos et pääsekään viestiin!
Muutamia vanhempia on ilmoittautunut mahdollisiksi huoltajiksi, kiitos siitä! Sain värvättyä Lammikon (p. 0400 568 693) jakamaan perjantaina tehtäviä paikalla oleville vanhemmille. Toimitan Lammikolle listat kilpailijoista ja ilmoittautuneista huoltajista. Kilpailijoiden oletan huolehtivan muuten itse ja vanhempiensa tuella omat toimensa, mutta yhteisesti hoidettavia asoita on:
- joukkuemateriaalin nouto (Lammikko hoitanee)
- rannekkeiden jako kilpailijoille ja huoltajille, siis ilmoittaudu paikan päällä Lammikolle tai muulle huoltajalle
- muun materiaalin jako
- viestin rintanumeroiden jako
- muut hommat, joita aina ilmenee...
Lue kilpailuohjeet, tule kilpailupaikalle ajoissa (viimeistään tuntia ennen lähtöaikaasi) ja pyydä kilpailumateriaalisi huoltajalta. Pysäköinti on kaukana, joten varaa siihenkin aikaa! Tule mieluummin julkisilla kulkuvälineillä.
Ari
KLL-viestijoukkueet ovat liitteenä (katso uusi versio seuraavasta viestistä). Joukkueiden lopulliset versiot jätetään järjestäjille perjantaina klo 18 mennessä. Ilmoitathan välittömästi mahdollisista sairastumisista tai muista muutoksista (Jouko Skog tai allekirjoittanut). Varalla olevat ilmoitetaan juoksijapankkiin. Tarkista joukkuekokoonpanot vielä perjantaina klo 18 jälkeen tältä palstalta. Joukkueita huoltavat ensisijaisesti juoksijoiden omat vanhemmat. Saavu paikanpäälle vähintään tuntia ennen oman sarjan lähtöä.
Terveisin
Annika Viilo/ TP
p. 040-8332169
Terveisin
Annika Viilo/ TP
p. 040-8332169
Viimeksi muokannut AViilo, 29.08.2014 18:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuoreimmat joukkueet liitteenä. Muutoksia on tullut paljon. Tarkista oma joukkueesi uudestaan. Toivottavasti ei tule enää lisää muutoksia.
Tiedustelut/ yhteydenotot: Lammikko p.0400-568693, Jouko Skog tai Annika Viilo p. 040-8332169.
Joukkuenumerot jaetaan kilpailukeskuksessa Pyrinnön viirin luona.
Tiedustelut/ yhteydenotot: Lammikko p.0400-568693, Jouko Skog tai Annika Viilo p. 040-8332169.
Joukkuenumerot jaetaan kilpailukeskuksessa Pyrinnön viirin luona.
- Liitteet
-
- KLLviestit2014 v6, 29 8.xls
- (51 KiB) Tiedosto ladattu 419 kertaa