Talkoilemaan Tampere-juoksee tapahtumaan la 8.10.

Yleista keskustelua - Avoin kaikille
Tero73
Viestit: 73
Liittynyt: 26.10.2020 15:11

Talkoilemaan Tampere-juoksee tapahtumaan la 8.10.

ViestiKirjoittaja Tero73 » 27.09.2022 12:31

Hei!

Tampereen Pyrinnön on perinteisesti järjestänyt koko seuran voimin Tampere-juoksee tapahtuman ja myös suunnistusjaosto on ollut mukana järjestelyissä. Tänä vuonna 25manna on jälleen samana päivänä ja siksi suunnistuksella ei ole mitään omaa vastuualuetta. Suunnistajien panosta kuitenkin tarvitaan ja apuvoimia talkoisiin. Siksi olisi tärkeää, että myös mahdollisimman moni suunnistusjaostosta pääsisi osallistumaan talkoisiin ja kiitos, jos voit olla apuna!
Aika lauantai 8.10.2022.
Tule mukaan talkoilemaan ja ilmoittaudu suoraan alla olevalla lomakkeella. Sinuun ollaan ilmoittautumisen jälkeen henkilökohtaisesti yhteydessä.
Linkki talkoilulomakkeeseen

Tehtäviä tarjolla ilman ennakkovaatimuksia
Rakentaminen Ratina stadion, la klo 10-12
Maalialue: mellakka-aidat, teltat, maalikaari
Puolimatka: maratonportin juoksukaistat

Reitin ohjaukset Ratina / Maalialue 13:00-16:30
Ohjaus välillä: Koskikeskus-Ratina Stadion
Puolimatkan valvonta: Maratonportti, juostaan kierros Stadionilla
Maalialueen valvonta: Maaliin juostaan Laukonsiltaa pitkin ja maali sijaitsee stadionin ylätasanteella.

Juomapiste 12:00-16:00
Stadionin etusuoralla on juomapiste puolimaratonin juoksijoille. Tarjolla vesi ja urheilujuoma. Juoksija ottaa itse juomamukin pöydältä. Tehtävään kuuluu urheilujuoman sekoitus, annostelu mukeihin vesi/urheilujuoma.

Varustesäilytys, valvonta 11:00-16:30
Urheilijoiden on mahdollista jättää varusteet säilytykseen Pääkatsomoon. Urheilija vie itse varusteet katsomoon ja kilpailun jälkeen myös noutaa itse.

Mitalien jako juoksijoille klo 13:00-16:30
Jaetaan kaikille juoksijoille suoritusmitali, sopivaa tehtävää pyrinnön junnuille
Kahvipiste ja Kioski (Ylätasanne) 11:00-16:30
Kaikille juoksijoille on kahvi tarjolla. Kahvi pumpataan valmiiksi mukeihin.

Tapahtumakanslia Intersport Koskikeskus/Keskustori pe 12:00-20:00, la 10:00-12:30
Juoksunumeron ja T-paitojen jako Intersport Koskikeskuksesta.

Palaa sivulle “Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa