IRMA = uusi kilpailuihin ilmoittautumisjärjestelmä käytössä

Yleista keskustelua - Avoin kaikille
Lammikko

IRMA = uusi kilpailuihin ilmoittautumisjärjestelmä käytössä

ViestiKirjoittaja Lammikko » 24.11.2011 19:03

IRMA on Suunnistusliiton uusi verkkopalvelu Ilmoittautumis Ranki ja MAksujärjestelmä.
Sen yksi keskeinen osa on ilmoittautumispalvelu. IRMA korvaa jatkossa Verkkovihko -ilmoittautumisen.
Eli jo nyt alkavan hiihtosuunnistuksen ilmoittautumiset hoidetaan IRMAlla. Ja ensi keväänä kesäkisojen ilmot.
Myös seura-asutilaukset, leiriilmot ym tullaan hoitamaan IRMAlla.
Joten tutustu järjestelmään jo nyt!

Liitteessä on IRMA-ohjeet.
IRMAan pääset TP:n etusivulta kohdasta Toiminta ja sieltä IRMA-ilmoittautuminen (ja sieltä löytyvät myös nuo ohjeet).

Seuran yhdyshenkilöt = pääkäyttäjät ovat:
• Mauri Laasonen: mauri.laasonen@tut.fi; 040-5259400
• Mikko Eskola: mikkoeskola@kolumbus.fi; 0400-568693
• Ari Virekunnas: ari.virekunnas@kolumbus.fi; 050-3232037

Ja eikun tarkistamaan omat tietosi ja ilmoittautumaan kisoihin!
Jos et tiedä salasanaasi (so se ei ole htun:n loppuosa tai synt.aikasi ppvv), niin ota yhteyttä pääkäyttäjiin, joka voi muuttaa salasanan (jonka sitten voit itse muuttaa haluamaksesi).
Myös Emit-numeron muutos tehdään IRMAn omissa tiedoissa.

Uusimmat ohjeet alempana viestiketjussa (7.2.2012)...
Ja kysyäkin toki saa - en tosin takaa, että osataan vastata ;)

Avatar
mikavu
Viestit: 131
Liittynyt: 05.11.2007 00:41
Paikkakunta: Olen täällä metsässä. Olen aivan hiljaa.

Re: IRMA = uusi kilpailuihin ilmoittautumisjärjestelmä käytössä

ViestiKirjoittaja mikavu » 24.11.2011 23:51

salasanan (sotun) viimeinen merkki ISOLLA, jos on aakkonen.

-mika

rixu
Viestit: 661
Liittynyt: 10.11.2007 12:46

Re: IRMA = uusi kilpailuihin ilmoittautumisjärjestelmä käytössä

ViestiKirjoittaja rixu » 05.02.2012 23:39

Moro,

Yritin tänään ilmoittaa Teemun hisu kisoihin. Teemu on mun "Irma suunnistuskaveri" eli olen määritellyt Teemun ja muutkin perheenjäsenet kavereiksi. En kuitenkaan voinutkaan valita "seura maksaa" valintaa kaverille, joten olisi pitänyt maksaa itse heti. Itselleni voin valita "seura maksaa" valinnan, tosin tämäkään asia ei saanut minun lähtemään hisustelemaan tällä kertaa :-)

Seuraako tästä se että kun koko perhe lähtee kisoihin, niin mun pitää kirjautua 5 eri lisenssillä ja salasanalla ja ilmoittaa porukka kisaan yksitellen tai sitten maksan itse koko remmin heti. Onko tähän jollain seuran IRMA asetuksilla vaikutusta tai osaako joku neuvoa miten kannattaisi toimia?

-Severi

Justup
Viestit: 15
Liittynyt: 19.04.2010 09:40

Re: IRMA = uusi kilpailuihin ilmoittautumisjärjestelmä käytössä

ViestiKirjoittaja Justup » 06.02.2012 23:12

Moro.

Meillä tuli sama ongelma kun ilmoitin meidän perhettä KRV:lle. Elippä jokainen ilmoitettiin yksitellen omilla tunnuksilla. Hiukkasen oli hankalaa. Neuvoja kaipaillaan.

Juhani

MauriL
Viestit: 17
Liittynyt: 06.04.2010 14:21

Re: IRMA = uusi kilpailuihin ilmoittautumisjärjestelmä käytössä

ViestiKirjoittaja MauriL » 07.02.2012 20:10

Hei

Päivitetyissä ohjeissa on lisätietoa. Muiden ilmoittaminen ei ole kaikille sallittua, vaan siihen anotaan lupaa kirjallisesti kolmena kappaleena Kaupin hiihtostadionilla klo 6.30 perjantaiaamuisin. Tai sitten otetaan vain yhteyttä IRMAN pääkäyttäjiin, jotka voivat kyseisen kohdan käyttäjille ruksittaa. Lupa voidaan antaa myös seuran ulkopuolisille henkilöille.
Suurempi haloo syntynee vasta keväällä eka kisojen aikaan, mutta siihen asti ei ole muuta konstia kuin levittää sanaa kaikille tutuille, joiden tiedetään hoitavan perheissä ilmoittautumisasioita.


t. Mauri Laasonen
Liitteet
IRMA-ohjeet_TP_Nettiin_V2011-12-17.pdf
Päivitetty versio IRMA ohjeista
(184.05 KiB) Tiedosto ladattu 673 kertaa


Palaa sivulle “Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa