WANTED: Pyrinnön lenkkitakki

Yleista keskustelua - Avoin kaikille
severi
Viestit: 301
Liittynyt: 16.11.2007 20:51

WANTED: Pyrinnön lenkkitakki

ViestiKirjoittaja severi » 28.04.2013 15:22

Tänään, sunnuntaina, joku kähvelsi Finnspringissä minun TP:n juoksuasun takkini. Olin luovuttanut takin vaihtopuomilla Jarolle, joka oli laskenut takin reppunsa välittömään läheisyyteen odottamaan maaliintuloani. Takki kerkesi kuitenkin hävitä Pyrinnön leiristä tuon viimeisen osuuden aikana, n. klo 13.20 - 14.10. Jos jollakulla on näköhavaintoja takista tahi rikollisesta tai huono omatunto, pyydetään häntä ystävällisesti ottamaan yhteyttä takin entiseen omistajaan eli minuun joko kirjoittamalla viestiketjun jatkeeksi tai henkilökohtaisesti sähköpostitse: severi21@suomi24.fi tai puhelimitse: 050-4646122.

Kiitos kaunis,
Severi

Lammikko

Re: WANTED: Pyrinnön lenkkitakki

ViestiKirjoittaja Lammikko » 29.04.2013 00:58

En tunnustaudu rikolliseksi, enkä koe edes huonoa omaatuntoa, vaikka takkisi (koko M) löytyi minun kassistani. Joku oli laittanut ison kasan vaatteita minun kassini päälle, josta sitten isoimman osan jätin vieressä olleen repun päälle ja näemmä yksi ylimääräinen takki lipsahti omaan P-punaiseen kasiiini.
Ja olisi sitä paitsi 'vähän' liian pieni... t nimim +2kg.
Palautan takin a) ma aikuissuunnistuskoulussa b) ke -treeneissä c) tuon koiramäkeen (en särkänniemeen ;)

severi
Viestit: 301
Liittynyt: 16.11.2007 20:51

Re: WANTED: Pyrinnön lenkkitakki

ViestiKirjoittaja severi » 29.04.2013 08:11

Hyvä homma, että löytyi! Otahan mukaan ASKiin tänään niin poikkean hakemaan. Kiitos...

Avatar
Sonja Kyrölä
Viestit: 153
Liittynyt: 09.11.2007 16:32

Re: WANTED: Pyrinnön lenkkitakki

ViestiKirjoittaja Sonja Kyrölä » 11.05.2013 18:47

Mullakin Pyrinnön lenkkitakki kadoksissa. Onkohan joku laittanut vahingossa päällensä tai ottanut mukaansa mun takin TG:n kisakeskuksessa lauantaina? Koko on XS. Lammikkoa lienee turha syyttää tässä tapauksessa... :P


Palaa sivulle “Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ahrefs [Bot] ja 1 vierailija