TP Invitational Golf

Yleista keskustelua - Avoin kaikille
jakymal
Viestit: 33
Liittynyt: 04.11.2007 00:04

TP Invitational Golf

ViestiKirjoittaja jakymal » 30.05.2013 16:44

TP inviattional Golf pidetään tänä vuonna Lakeside Golfin Pirunpellon kentällä Vammalassa, toisenlaisistakin ideoinneista ja puheista huolimatta. Aika jo perinteiseen tapaan Tiistaina 23.7. T-time klo 11:00 . Osallistumisvaatimuksena niinikään Tampereen Pyrinnön suunnistusjaoston jäsenyys ja Green Card. Kilpailumuotona on pistebogi unisex sarjassa maksimitasoituksen ollessa 36. Tässä kilpailussa ikuisesti kiertävää kiertopalkintoa puolustaa Mika Vuorela. Paras scratch -tulos, lähimmäksi lippua ja pisin avaus huomioidaan myös. Ilmoittautumiset suoraan Lakeside Golf, 03-5129500, ja ilmoittautumisen yhteydessä ilmotathan nimesi, kotiseurasi ja tasoituksesi. Kilpailumaksu tähän perinteiseen tapahtumaamme on 40eur ja maksuvälineinä käy korttien ja käteisen lisäksi myös mm. Smartum -liikuntasetelit. Golf-auton tarpeet on myös syytä ilmoittaa, jotta myös ryhmä-arvontoja päästään suorittamaan järkevästi.
Kaikki perinteisestikin osallistuneet jäsenemme eivät välttämättä luo ja seuraa tätä palstaa, joten välittänemme tietoa eteenpäin kukin tahoillamme.

Tervetuloa pelaamaan hyvässä seurassa ja perinteisen kauniissa säässä (?)
Jari

Avatar
mikavu
Viestit: 131
Liittynyt: 05.11.2007 00:41
Paikkakunta: Olen täällä metsässä. Olen aivan hiljaa.

Re: TP Invitational Golf

ViestiKirjoittaja mikavu » 30.05.2013 21:41

Hallitseva mestari haastaa KAIKKI :mrgreen:

Avatar
JanneM
Viestit: 1358
Liittynyt: 25.11.2007 19:13

Re: TP Invitational Golf 23.7.

ViestiKirjoittaja JanneM » 18.07.2013 13:56

Muistutuksena kun tämä kutsu oli hautautunut kakkossivulle ja vasta 13 ilmoittautunutta kasassa! Ei kai me anneta Mikan enää tänä vuonna juhlia...

Avatar
mikavu
Viestit: 131
Liittynyt: 05.11.2007 00:41
Paikkakunta: Olen täällä metsässä. Olen aivan hiljaa.

Re: TP Invitational Golf

ViestiKirjoittaja mikavu » 19.07.2013 08:43

Sorry, pieni vahinko kun kaiverrutin pokaaliin nimeäni viime vuoden voiton johdosta. Laittoivat samalla tämän vuoden voittajaksikin minut 8-)


Palaa sivulle “Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija