Pyrinnön mestaruus hiihdot kaupissa 17.3.2011 klo 18:00 alkaen, ilmoittautuminen alkaa 17:30 miestenpukuhuone.(uusi uoltorakennus)
Hiihtotyyli todennäköisesti vapaa!
Kaikki mukaan, etenkin Lammikon hastaan kaksintaistelu sprinttiin, ottaatko hän haasteen vastaan vai onko mies pelkuri, tulkaa kaikki katsomaan ja hiihtämään!
Terveisin
T:Juice
TP;n Mestaruushiihdot 2011
Re: TP;n Mestaruushiihdot 2011
Minähän en vapaata hiihdä.
Pertsassa voisin vaikka ottaakin haasteen vastaan - varsinkin jos olisi tasavahvat välineet.
t nimimerkki pitoteipit pohjissa
Pertsassa voisin vaikka ottaakin haasteen vastaan - varsinkin jos olisi tasavahvat välineet.
t nimimerkki pitoteipit pohjissa

Siis sprintti pertsalla ja molemmilla samat voiteet alla!
Tää on sovittu! Nyt noi nuoret voi ruveta lyömään vetoa..
Tää on sovittu! Nyt noi nuoret voi ruveta lyömään vetoa..

No voi moro. Pitääkö tässä ny alkaa treenaa hiihtämistä... paljonko mä saan tasoitusta. Ja oliko matka enemmän kuin 200 m (niin nöyryytys loppuis nopeammin
Haastan Vahven kisaan mukaan!
Ja Juice: kesällä sit kans suunnistuskisahaaste!

Haastan Vahven kisaan mukaan!
Ja Juice: kesällä sit kans suunnistuskisahaaste!
Haaste otettu vastaan. Eipä muuta kuin pitoteippejä ostamaan ja reenaamaan. Pasi vois lähteä myös viivalle.
Vahve
Vahve
Viivalle tullaan, jos reissultani ehdin. Mä voin antaa sen verta tasotusta, että en laita pitoteippejä. Jos mä sitten haastaisin viivalle Simon, niin saataisiin Länsi Liikkeelle. Voit tuoda sukset mulle huoltoon, jos uskallat. Sulla olis ainakin sitten yksi tekosyy...
t:Pasi
t:Pasi
Mukana ku peräpukama. Tiärä siitä voitelusta, ongelma on ennemminkin suksen ylä- kuin alapuolella.
Niin muuten,... juur ny on Sirenin Antti haastettu mukaan.
TSimo
Niin muuten,... juur ny on Sirenin Antti haastettu mukaan.
TSimo
Laitoin mestaruushiihdon kalenteriin. Voitte lisätä sinne ilmoittautumiset, jotta nähdään ketkä viivalle uskaltaa.
esa
esa
Kalliiks tulee tämmöiset leikkimieliset
haasteet.... Ostin uudet välineet. Koko paketin. Mies tosin sama.
Haastetaan Karholan Antti, Paasin Jaakko ja Laakkosen Juha mukaan!
Lisäsin nimeni kalenterin ilmo-systeemiin. Muut haastetut kans ja saa toki tulla muutkin ja haastaa muita mukaan!
Periaatehan ekan haasteen esittäjällä Juicella oli: haasta itteesi huonompi, niin et jää viimeseks!

Haastetaan Karholan Antti, Paasin Jaakko ja Laakkosen Juha mukaan!
Lisäsin nimeni kalenterin ilmo-systeemiin. Muut haastetut kans ja saa toki tulla muutkin ja haastaa muita mukaan!
Periaatehan ekan haasteen esittäjällä Juicella oli: haasta itteesi huonompi, niin et jää viimeseks!