Iltarastit alkavat pian ja talkoolistat nähtävillä

Yleista keskustelua - Avoin kaikille
jakymal
Viestit: 33
Liittynyt: 04.11.2007 00:04

Iltarastit alkavat pian ja talkoolistat nähtävillä

ViestiKirjoittaja jakymal » 24.03.2013 20:00

Tervehdys

Kauden iltarastit alkavat jälleen nopeammin kuin uskoisikaan. Ensimmäinen tapahtuma on jo ma 15.4. Vehmaisissa ja se on uskottu meidän harteillemme. Tapahtumavastaavat ja ratamestarit jo tietävät tapahtumansa, mutta muut talkoolaiset katsokaa, missä tapahtumassa palveluksianne tänä vuonna odotellaan. Mikäli tapahtuma ei jostain syystä sovi almanakkaanne, sopikaa itse vaihdot jonkin toisessa ryhmässä olevan kanssa ja ilmoittakaa asiasta molempien tapahtumien vastuuhenkilöille.

Mikäli nimeäsi ei jostain syystä näy listoilla ja haluaisit olla avuksi hyvän asian puolesta, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen maililla, puhelimella tai kasvotusten. Olen todennäköisesti kohtuullisen hyvin paikalla mm. Aikuissuunnistuskoulussa, Tampere Gamesissa, kevään kansallisissa jne.

t. Jari

jakymal
Viestit: 33
Liittynyt: 04.11.2007 00:04

Re: Iltarastit alkavat pian ja talkoolistat nähtävillä

ViestiKirjoittaja jakymal » 25.03.2013 22:36

Tervhdys

Toivottavasti olette jo löytäneet oman ryhmänne kauden Iltarastitapahtumista.

Tapahtumavastaaville, ratamestareille ja ajanotosta vastaaville järjestetään koulutustilaisuus Ti 2.4. Kaukajärven vapaa-aikatalossa, Käätykatu 8, klo 18 alkaen, tervetuloa.
HUOM ! Olen aiemmin virheellisesti ilmoittanut koulutustapahtuman olevan Hervannassa.

t. Jari


Palaa sivulle “Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa